divendres, 5 de setembre del 2014

EL RACÓ DE MADREMANYA

Bon dia!! 

Per fi tenim aquí el nostre desitjat divendres! Un cop superada la setmana, ja entrem en la dinàmica de la rutina altre cop...Bé, aquí a Andorra no ens queixarem, que aquest cap de setmana s'allarga fins dilluns! Així que segur que sou molts els que aprofiteu per gaudir d'aquest últim cap de setmana llarg d'estiu!

Una mica relacionat amb això seran els meus posts dels divendres. Us ensenyaré hotels o llocs on anar per fer escapades, bé ja hi hagi anat o bé em semblin interessants de compartir. De fet, aquesta era la idea que tenia per fer durant l'estiu, però la meva tendinitis m'ho va impedir! 

Per començar avui us mostro fotos d'un hotel amb molt encant i al que no em faria res anar! Aquí queda dit! Es tracta de l'hotel El Racó de Madremanya, ubicat molt a prop de la Costa Brava i Girona, zona que per cert, m'encanta! 










 Fotos: El Racó de Madremanya

No em direu que no us n'hi aniríeu ara mateix! Espero que us hagi agradat!!

Per acabar la setmana, com sempre, us deixo una mica de música! Gaudiu molt d'aquests tres dies! I sobretot, sigueu feliços!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada