divendres, 2 de maig del 2014

ETHNIC VILLE

Bon dia!!

Com esteu? Jo, avui ja a la Costa Brava, gaudint d'un cap de setmana llarg amb la familia i amics, què més es pot demanar? Bé, posats a demanar, una mica de sol i calor si us plau! 

Per acabar la setmana, us porto un post una mica estiuenc. Es tracta d'una marca de samarretes on-line molt xules, amb missatges molt divertits. És la marca Ethnic Ville, creada per una parella, ell dissenyador gràfic, i ella periodista i apassionada de la moda. Tot i que si entreu a la pàgina, veureu que a més de samarretes hi ha més coses, a mi és el que més m'agrada i per això us he seleccionat les fotos de la nova col·lecció. 


























Fotos: Ethnic Ville

Oi que són xules?!! Jo en tinc encomanades dues, a veure si amb una mica de sort la propera setmana les tinc aquí i us les ensenyo! 

Per acabar el post d'avui, com el dia 30 va ser el nostre aniversari de bodes, avui deixo una cançó molt especial per nosaltres!! Per mi, la millor cançó i el millor grup! 



Què tingueu un bon cap de setmana! Sigueu feliços!!

2 comentaris: