dimecres, 14 de maig del 2014

PREPAREM ELS PEUS PER L'ESTIU

Bon dia noies!

Ara que comença a fer una mica més de calor, és hora que anem acomiadant els mitjons i mitges dels nostres calaixos poc a poc. Una de les coses que més m'agrada del bon temps, és treure'm els mitjons! Així que com ja fa alguns dies que no me'n poso, he decidit dedicar aquest post als peus. 

Cada any per aquesta època acostumo a anar a la podòloga a que em posi els peus apunt, per lluir sandàlies i ungles. És una visita que m'agrada molt! Una vegada fet això, i quan ja els peus queden a l'aire totalment, aleshores començo a pintar les ungles dels peus. De fet, m'ho fa la Sònia, a Egocentre, que així queden perfectes segur! 

He fet una sel·lecció de fotos d'esmalts d'ungles, i de lo macos que poden lluir els peus quan els tenim ben cuidats! Així que, aquí teniu!




















Fotos: Pinterest

No em direu que veien aquestes fotos, no us animeu??!!!Jo estic desitjant que arribi el dia! 

Fins demà!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada