dijous, 17 de setembre del 2015

BOHO BIRTHDAY PARTY IDEAS


Bon dia!!!

El post d'avui està dedicat a la decoració. Moltes vegades pensem en idees per organitzar festes d'aniversari i no trobem exactament el què busquem. Normalment, quan em trobo en aquesta situació m'agrada recórrer a la pàgina d'idees per excel·lència, em refereixo, com no, a Pinterest. Aquí, normalment i trobo de tot i més! 

Aquests dies, per altres qüestions, estic xafardejant molt a les xarxes socials, i una de les temàtiques que més m'agrada, en tots els seus sentits és l'anomenat "boho". Així que, ara que s'acaba l'estiu, i que en alguns llocs encara hi ha la possibilitat de fer celebracions exteriors, he fet una tria d'imatges per compartir idees sobre aquesta temàtica. Espero que us agradin tant com a mi, i que les pogueu aprofitar! 

























Fotos: Pinterest

Què us ha semblat? Espero les vostres opinions! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada