dijous, 5 de juny del 2014

CANAPÈS

Bon dia!

Sembla que pensant en el sopar d'ahir, em va entrar la gana! Després de molts dies sense fer cap post gastronòmic, avui toca. 

Quantes vegades ens hem trobat que tenim amics a casa a dinar o sopar, i els volem sorprendre! I quantes vegades ens tornem bojos buscant per internet per triar aquell plat que els pugui sorprendre, i a l'hora agradar més! Per això, avui he estat buscant canapès una mica diferents per aquestes ocasions, perquè quan tinguem convidats puguin quedar bocabadats amb els plats que podem fer! 

Els que més em coneixeu ja sabeu que la cuina no és la meva perdició, però que quan tinc gent a casa m'agrada que gaudeixin del dinar! Dels que de veritat podeu aprendre són del Cesc per la cuina de cada dia, i dels dolços de la Sweet Carolain ! Doneu un cop d'ull a aquestes pàgines que val la pena! 

Jo, us deixo la meva humil tria d'inspiració! Desitjo que us agradi! 

























Fotos: Pinterest

N'hi ha que fan molt bona pinta, oi? Haurem de provar de fer-ne algun!

Què tingueu un bon dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada