divendres, 24 d’octubre del 2014

ROOM MATE OSCAR

Bon dia!!

I bon cap de setmana! Què ja tenim aquí el divendres! I en el meu cas, una setmana de vacances! Us he de confessar que les necessito! Demà mateix m'escapo cap a Barcelona, fa molt de temps que no hi vaig i em ve molt de gust! 

Tornant al post d'avui, us porto un dels hotels de Madrid que més m'agraden! Són de la cadena Room Mate ,i en podeu trobar a altres llocs del país veí, capitals d'Europa, Estats Units, Mèxic...Jo conec aquest de Madrid i l'Emma de Barcelona, i la veritat és que hi he estat a tots dos molt bé! 

Si teniu pensat viatjar a Madrid, aquest hotel es troba ubicat al barri de Chueca, i molt a prop de la Gran Via, vaja, que ho teniu tot a tocar! Si hi aneu en cotxe, l'hotel no té pàrquing propi però n'hi ha un al costat, i si hi aneu amb AVE o avió no us caldrà patir! En època de primavera i estiu, a la terrassa de l' hotel s'hi celebren molts esdeveniments. Prendre-hi una copa a la nit és ideal, però hi ha molta demanda així que no badeu!
















Ja tinc ganes de tornar de visita a Madrid! Espero que sigui ben aviat!

Passeu molt bon cap de setmana i gaudiu molt! Sigueu feliços!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada