dilluns, 3 de novembre del 2014

LIEBSTER AWARD




Bon dia i bona setmana!!

La setmana passada, com vau poder constatar, me la vaig agafar de descans. Ja que el meu petit també tenia vacances, vaig decidir a última hora no publicar i dedicar-me a ell, suposo que ja m'enteneu! 

Doncs bé, dilluns passat vaig rebre una nominació al blog que em va fer molta il·lusió, i he de donar les gràcies a la meva amiga Ingrid de ByIngridBlog , per pensar en mi! Tal i com diu el títol del post d'avui, la nominació és als Liebster Award, premi que s'atorga als blogs de recent creació i que no arriben als 200 seguidors. 

Tal i com indica la nominació, em disposo a contestar les 11 preguntes perquè sapigueu més coses de mi, i després poder fer les meves nominacions! Si cliqueu aquí, hi trobareu la informació. 

1. Per què vas decidir fer un blog?

Doncs la veritat que he de donar les gràcies a la Ingrid per animar-me a começa'l! Així com el recolzament de moltes altres amigues! És veritat que m'agrada molt el món de la moda, tot i que no exposar-me...No dic que no ho faci mai, però pel moment m'agrada compartir les coses que m'agraden. 

2. Quins són els teus blogs preferits? 

A diari miro varis blogs com poden ser: Lovely Pepa, Blog It Girl Marta, Bartabac....Però també m'agrada donar un cop d'ull als de viatges, decoració, cuina...

3. De què t'agrada parlar al teu blog? 

Doncs intento parlar una mica de tot el que m'agrada. Publico posts de dilluns a divendres i intento donar cabuda a setmanes de la moda, "street style" a partir de les tendències de la temporada, decoració, hotels i restaurants que m'agradaria visitar o he visitat, repàs de les noves col·leccions de les marques "low cost", coses relacionades amb nens ja que com a mare m'agrada compartir-les, receptes de cuina, i els divendres acabo el post amb música, perquè sense música la meva vida no tindria sentit! 

4. Escull alguna cosa que degut a la manca de temps no puguis fer tan sovint.

Trobo a faltar llegir tant com ho feia abans i sortir a sopar més sovint amb les meves amigues!

5. Viatjar, cuinar o cantar. Què escolliries? 

Viatjar!

6. A quin país t'agradaria viure? 

Sóc feliç vivint a Andorra perquè és el meu país, i la veritat no el canviaria per res del món! Quan necessito sortir ja ho faig, però crec que com aquí no es viu enlloc! 

7. El teu major èxit. 

La família que he format. I ser mare sobretot! És el millor èxit de la meva vida sense cap dubte!

8. El teu pitjor fracàs. 

El meu pitjor fracàs...No sé que dir...No hi ha res que pugui qualificar així...Però a la vida cometem molts errors, i de tot se n'aprèn...Així que em quedo amb les coses que aprenem dels petits fracassos que puguem cometre.

9. Què t'aporta el blog? 

És la meva petita via d'escapament, sempre m'ha agradat escriure, i aquí puc combinar moltes de les coses que m'agraden i compartir-les! 

10. Quan escrius els posts?

El cap de setmana abans procuro deixar programada la setmana sencera. Algun cop modifico el previst, però normalment és així. 

11. Vols dir alguna cosa abans de finalitzar?

Donar les gràcies per la nominació a la Ingrid, i a totes aquelles persones que cada dia dediquen uns minuts a llegir els posts, agrair el seu recolzament! 

I aquí van les meves nominacions! 

A Anabel de Besos de Amore. Perquè és encantadora i s'ho mereix! 

Pasteles de ilusión, hi trobareu detalls per a nadons molt originals!

Cresoief  perquè la meva amiga Ana és una artista!

Votre Miroir, perquè la Laura és fantàstica i hi podeu aprendre moltes coses!

Loveoloquiero, a veure si es torna a animar a fer posts! 

Doncs fins aquí les meves nominacions i gràcies per llegir una mica més sobre mi!

Fins demà! 



8 comentaris: