dimarts, 18 de novembre del 2014

LEATHER PANTS

Bon dia!!

Com esteu? Què tal l'inici de la setmana?

En el post de tendències d'aquesta setmana, us porto una altra de les peces cridades a ser clau en els nostres armaris, es tracta dels pantalons de pell o "polipiel". Jo me'n considero addicta, en tinc de negres, "burgundy", vermellosos, blancs, torrats...Una mica de tot, però és que m'encanten i, hi vaig molt cómoda! Els que més es troben són els negres, però l'hivern ja es prou llarg, i una mica d'alegria en la roba que portem ja està bé, no? 

Aquí teniu la meva tria!

























Fotos: Pinterest

Oi que són femenins! M'encanten, i tant ens poden servir per anar còmodes com més arreglades!En feu servir?

Què tingueu un bon dia!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada