dimarts, 21 de gener del 2014

NEW STUFF


Bon dia!!

Espero que la vostra setmana hagi començat amb millor peu que la meva....Sort que a vegades hi ha coses que només són ensurts!!Però bé, avui és un dia nou, així que passem pàgina i a continuar!!  

Avui us vull deixar un recull d'algunes de les coses que aquests passats dies de festes m'han arribat a casa en forma de regal! A veure si us agraden tant com a mi quan vaig obrir els paquets!!! 




Aquests tres primers són de la nova col·lecció de Zara. 


 Aquesta faldilla de la botiga IKKA'S és preciosa!!


La samarreta és de la marca viguesa À Bicyclette 


I per últim, us he posat les meves malles noves. No són de regal, però són maquíssimes, i sobretot molt cómodes. Us faig saber que podeu rebre comandes de Decathlon Espanya a Andorra i que en quatre dies les tindreu aquí! La data de previsió d'arribada és al cap de quinze dies, però nosaltres la vam fer dissabte de l'altra setmana i dijous al matí ja la teníem aquí!! Important: per compres superiors a 75€, les de despeses d'enviament són gratuïtes! 

Espero que el post d'avui us hagi agradat!! Ja em donareu les vostres opinions!!

Fins demà!! 

4 comentaris:

  1. Quins regals!!! je.je molt maco tot! molt interessant la pag. de decatlon som adictes aquesta botiga ja.ja petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. No em puc queixar...jejejeje!!! És que val la pena, i per coses de canalla que continuament necessiten coses, està molt bé! petonets guapa!!

      Elimina