divendres, 21 de març del 2014

BERLÍN

Bon dia família!!

Per fi divendres!!! Per acabar la setmana, us vull deixar amb algunes imatges del meu últim viatge, Berlín. La veritat és que és una ciutat que tenia moltes ganes de conèixer, i realment em va encantar!M'hagués agradat veure més coses, però un cap de setmana dóna pel que dóna, així que no ens queixarem! A més, la companyia ideal! Les meves amigues de tota la vida, tot i que en faltaven dos i se les va trobar a faltar! Fer una escapada a l'any amb amigues, va molt bé per carregar piles! 

Doncs aquí us deixo imatges dels llocs i racons de Berlín que vam poder visitar! Amb ganes de tornar-hi aviat!! 








































Coneixeu la ciutat? A mi m'han quedat ganes de tornar-hi! 

Què tingueu un bon cap de setmana!! Sigueu feliços!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada