dijous, 6 de març del 2014

EL JUEGO DE RIPPER

Bon dia!!

Després de molts dies sense parlar-vos de cap llibre, avui us porto el proper que tinc pendent de començar a llegir. Me'l van regalar pel meu aniversari i encara no he tingut temps de posar-m'hi, a veure si trobo un forat ben aviat. A vegades llegeixo a la nit, però m'agafa tanta son que és impossible llegir més d'una pàgina....

Doncs bé, el llibre del que us faig cinc cèntims avui, és el darrer de l'escriptora xilena Isabel Allende. Es titula " El Juego de Ripper", i es bastant diferent del que normalment ens te acostumats aquesta autora, ja que és una novel·la de misteri. No és un gènere al que ens tingui massa habituats, però llegint la sinopsis i diverses crítiques, sembla que enganxa força!  

L'inspector Bob Martin, haurà de trobar els assassins que atemoreixen la ciutat de San Francisco, en meitat d'una trama de suspens trepidant on els vaticinis d'una astròloga seran unes de les guies del cas. "Ripper" és el nom d'un grup de jugadors de rol que sorprenentment, ajudaran al protagonista a resoldre el cas. 

Si l'heu llegit ja em direu si val la pena!Jo, de moment miraré de trobar el moment de posar-m'hi, ja què fa bona pinta! 

Què passeu un bon dia! Fins demà!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada