dimarts, 11 de març del 2014

IDEES REGAL DIA DEL PARE

Bon dia!!

Com falten poquets dies pel dia del pare, he pensat que alguna idea de què regalar sempre va bé. Les més previsores segur que alguna cosa en ment ja teniu, sinó és que ja ho teniu preparat i tot!! A mi m'agrada més regalar coses fetes pel meu fill i per mi, però hi ha qui prefereix comprar....Així que aquí us deixo idees d'ambdós tipus!

La primera que us deixo, és una pàgina de samarretes anomenada LITTLE-ID, on podeu trobar samarretes iguals per pare i fill, o mare i filla quan sigui el cas...El primer regal del dia del pare que li vam fer al meu home va ser una samarreta d'aquesta pàgina. Us deixo algunes fotos, per si us animeu amb alguna!!





Fotos: Little-Id

La segona idea, és fer vosaltres mateixes a casa, amb l'ajuda dels vostres petits, un detall pel pare, que al final, sempre són els que més il·lusió els hi fa!! Us deixo algunes idees de la pàgina Charhadas, on a més podeu trobar idees per a moltes altres coses relacionades amb canalla! 













Fotos: Charhadas

Us animeu amb alguna cosa? Espero que us hagin agradat les diferents idees! Jo ja he triat la meva!! Tan de bo us hagi servit d'ajuda!

Fins demà!!Què tingueu un bon dia!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada