divendres, 21 de febrer del 2014

ABERCROMBIE&FITCH

Bon dia i feliç divendres!!!

Avui us porto una marca americana que m'encanta! Suposo que qui més qui menys n'heu sentit a parlar: Abercombrie&Fitch. Fundada al 1892 per David T. Abercrombie i Ezra Fitch, en l'actualitat està dirigida per Chairman CEO i Michael S. Jeffries. Es tracta de roba molt casual, i n'hi ha per tota la família. Quan la vaig descobrir, només n'hi havia a Estats Units, tenia 19 anys i em va encantar, les que conegueu la marca ja m'enteneu....Al 2009, la marca va desembarcar a Europa, i concretament a Londres, on vaig estar aquell Nadal, ja embarassada, però no vaig desaprofitar l'ocasió de passar per la botiga. Actualment, la que tenim més a prop és la de Madrid, que vaig visitar també amb una amiga al 2012. 

Us he fet una petita tria de les novetats per aquesta nova temporada, ja em direu què us sembla!!

















































Doncs ja sabeu, si aneu a algun dels llocs on podeu trobar la marca, ja sabeu, aviseu-me que us faré un encàrrec!!jajajaja!!!!

Us desitjo què tingueu molt bon cap de setmana!!! Passeu-ho bé, i sigueu feliços!! Us deixo amb una mica de música per acabar!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada