divendres, 7 de febrer del 2014

OUTFITS


Bon dia i bon divendres!! Ja ha arribat el dia més desitjat de la setmana!! Tenim per endavant un cap de setmana per fer moltíssimes coses i disfrutar al màxim!

Fa dies que no us deixo cap post amb els meus otutfits, així que per acabar la setmana, us en deixo un parell dels que vaig fer servir el passat cap de setmana per celebrar el meu aniversari! 

El primer outfit és el de divendres, per anar a celebrar-ho amb les amigues! 

 ZARA TRF (S/S14)

 IKKA'S

 ZARA (S/S 14)

ZARA (A/W 13)

 NEREA AIXÀS

 TOTAL LOOK 

El segon outfit és el que em vaig posar dissabte per anar a sopar amb el meu home.

ZARA TRF (A/W 13)

ZARA TRF (A/W 13)

COLLARET (S/S 14)

TOTAL LOOK

Espero que us hagin agradat!! Ja em donareu la vostra opinió! Per acabar una mica de música!





Us desitjo que passeu un bon cap de setmana!! Sigueu feliços!! 




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada