dimarts, 4 de febrer del 2014

SEQUINS INSPIRATION



Bon dia!! Com porteu la setmana?? Espero que molt bé!!

Avui us porto una mica d'inspiració a través de diferents "looks" o peces que el que tenen en comú són el que coneixem com a "lentejuelas". A veure què us sembla la tria que he fet, n'hi ha per tot tipus d' "outfits" i situacions.

























Us animeu amb aquest tipus de peces? La veritat és que jo pel dia a dia no en faig servir...Tinc alguns vestits, però per anar a treballar no m'hi veig....I uns leggins de l'any passat sense estrenar, així que a veure si amb aquesta petita sel·lecció m'inspiro una mica!

Fins demà!! Passeu un bon dia!!!

4 comentaris:

  1. A mi m'encanta afegir als looks sports algu de lentejuelas!!

    ResponElimina
  2. M'encanten!!! Bé, ja saps que soc molt del brilli-brilli!! jajajajajaja

    ResponElimina