dijous, 24 d’abril del 2014

TWENTY VIOLETS

Bon dia!!

Com va anar la diada de Sant Jordi? Espero que passéssiu un bon dia!! Jo no em queixo, va està molt bé! Gaudint el dia amb els homes més importants de la meva vida!

Avui us porto una marca que m'encanta, sobretot pels seus cabassos de platja, però que a demés fa d'altres complements que són xulíssims!! Aquesta empresa va ser fundada per Montse Acosta i Ignasi Gironella, trobareu el seu taller al barri de Sarrià- Sant Gervasi de Barcelona. A Catalunya hi ha botigues a Palamós i Platja d'Aro, i a les Illes Balears a Eivissa. 

Aquí us deixo la meva tria, que com sempre, espero que us agradi!!




















 Fotos: Twenty Violets

Què me'n dieu? Oi, que hi ha coses moníssimes? Espero la vostra opinió! 

Què tingueu un bon dia!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada