dimecres, 2 d’abril del 2014

UNA MICA DE CUINA

Bon dia!!

Com esteu? Jo mig constipada, però aquests canvis de temps ja ho tenen...Quines ganes que faci un dia de sol complet!!

El post d'avui és una mica diferent de l'habitual, tracta de cuina. No em considero una gran cuinera, és més a casa el que cuina és el meu home normalment, però si m'hi he de posar no tinc cap problema a fer-ho! Així que ara que ha de començar el bon temps, i que les amanides vénen molt de gust, com a mínim a mi, avui us porto algunes idees d'amanides gens complicades. A veure què us semblen!!

 Amanida d'avocat, tomàquet i julivert.

Amanida de mandarina o taronja, amb nous i ceba

 Amanida de feta

 Amanida de cogombre amb llima i coriandre

 Amanida amb avocat, ceba, tomàquet cherry i blat de moro. 

Amanida de poma vermella, amb pollastre, bacon i nous.

 Amanida amb pasta d'ordi, feta i cogombre

Amanida de bròcoli, raïm, ceba, pebre i farigola 

Amanida de maduixes, enciam, i llavors de grosella. 

 Amanida de carrota ratllada, llima, taronja, poma, remolatxa, julivert i nap

 Amanida de mozzarella, tomàquet, julivert i avocat

Amanida d'avocat, gambes, blat de moro, enciam i xalotes

Fotos: Pinterest

Doncs bé, aquí teniu algunes de les meves propostes. Com veieu gens difícils de fer. El proper post de cuina prometo alguna cosa elaborada per mi!

Espero que us hagi agradat aquesta proposta de post diferents!

Fins demà!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada