divendres, 11 d’abril del 2014

VOTRE MIROIR + ASSESSORAMENT

Bon dia i feliç divendres!!

Quines ganes de que arribés aquest dia!!! I la setmana que ve, més curta!! Quina alegria!!

Diumenge passat, juntament amb un grup d'amigues vam poder gaudir d'un matí de "showroom" i assessorament de la mà de la Laura de Votre Miroir. En el petit taller que ens va impartir, vam aprendre com posar-nos un foulard o un cinturó segons el tipus de cos que tenim. La veritat és que no m'havia parat mai a pensar que segons la manera que ens col·loquem el foulard o el cinturó, o bé quin sigui l'estampat del foulard o l'amplada del cinturó, ens afavoreix més o menys. Sempre m'he guiat més aviat per si m'agrada la peça, per com em queda, o si aquell dia em ve més de gust posar-me'l d'una manera o altra... 
Així que un cop més Laura, moltes gràcies pels teus consells!! Els tindré en compte d'ara endavant!! I qualsevol altre dubte, et demanaré consell! Merci per tot!!
També agrair a les meves amigues la estona que vam passar juntes!! Gràcies guapes!! 

Aquí us deixo algunes fotos d'aquell dia i de les peces que més em van agradar!










Us desitjo a tots un molt bon cap de setmana! Aprofitaré per acomiadar la temporada d'esquí fins el proper hivern!

Què sigueu molt feliços!!!


2 comentaris:

  1. Jo ho aplico lo del mocador!!! Ara sembla que tingui menys pit jeje...
    Va està molt bé.
    Petonets. Cristel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'ho ensenyaràs guapi!! Aquesta setmana no m'he posat foulards encara....Petonets!!!

      Elimina