dijous, 22 d’agost del 2013

"La verdad sobre el caso de Harry Quebert"



Bon dia!!

Per avui una mica de lectura....M'encanta llegir, el que passa que des de que sóc mare no tinc massa temps per fer-ho....Suposo que ja m'enteneu les que ho sou....

Doncs bé, tinc pendent de començar a llegir aquest llibre que tal com us poso avui al títol del post, es diu: "La verdad sobre el caso de Harry Quebert" (Joël Dicker). N'havia llegit bastants crítiques i la veritat que totes bastant bones....De fet, gairebé podríem dir que és un best-seller ja que s'està traduïnt a 33 idiomes i ha rebut els premis de literatura més prestigiosos de França. Com a curiositat, esmentar que la subhasta dels drets de publicació a tot el món ha superat els d'un fenòmen com va ser Harry Potter. Així que de moment promet! L'autor és un jove advocat suïs de 27 anys.
A grans trets, de moment us puc dir que es tracta d'una novel·la policíaca (thriller) i romàntica on el protagonista (un jove escriptor) tracta d'esbrinar la veritat d'un assassinat succeït en un petit poblet de costa dels Estats Units. L'autor la defineix com una novel·la per a tots els públics, com a mínim és amb la intenció que la va escriure.







 Si algú l'ha llegit ja em direu si val la pena!! A la resta, ja us diré què m'ha semblat. A veure si amb una mica de sort la setmana que ve puc començar a llegir.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada