dimarts, 27 d’agost del 2013

Parca o Abric

Bon dia!!

Avui us vull demanar la vostra ajuda perquè m'ajudeu a escollir entre una parca i un abric.
Els dos són de la nova col·lecció de Zara, i tot i que no tenen res a veure l'un amb l'altre em fan dubtar...La parca (5854/221) sé que la portaré molt més pel dia a dia i és molt calenta amb el folre que porta a dins de "quita y pon", mentre que l'abric (7751/329) m'encanta perquè és de color de rosa...,i tot i que surt dels colors convencionals trobo que també és molt portable....Els preus també són una mica diferents, 85€ la parca i 65€ l'abric....Us deixo les fotos i així m'ajudeu a triar!














6 comentaris:

  1. Jo ja t'he donat la meva opinió personalment, però... continuo dient que em quedo amb l'abric!!!!! Estaràs wapíssima!!!!!!! muuuuaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho sé reina, però crec que li treuré més profit a la parca...Gràcies!!

      Elimina
  2. M'agraden molt els dos! no sabria kin triar pk son dos estils totalment diferents! potser la parca l'aprofitaras mes no? ( irina )

    ResponElimina
  3. La Rosa i jo pensem que la PARCA!! és molt més portable :) (lau)

    ResponElimina