dimarts, 6 d’agost del 2013

Rebaixes d'estiu



La meva idea era publicar aquest post divendres, però per diferents causes no vaig poder deixar preparat el post abans de marxar de viatge. A Andorra la Vella, hem pogut disfrutar d'un cap de setmana llarg ja que ahir era festa també!!Què bé van els caps de setmana llargs!!

Avui he decidit penjar algunes fotos de les meves compres de rebaixes d'estiu. Com podeu comprovar la majoria de coses són de Zara, però és que aquesta botiga és la meva perdició!! Les que em coneixeu bé ja ho sabeu...jajajajaja!!! Ja em direu si us agraden!!



Bota Opyum de Pollyanna


Camisa de Zara


Shorts de Zara


Jersei de Zara


Samarreta Oysho


Biquini Oysho


Vestit Zara

Desitjo que passeu una bona setmana, sobretot amb molta energia!! Ens anem veient per aquí!!

Us deixo una cançó que m'agrada molt per començar la setmana!!

Fins aviat!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada