dijous, 26 de setembre del 2013

Absolutament

Bon dia!!

Avui us porto un post una mica especial, us vull parlar sobre el blog de la meva amiga Ingrid. És un blog on ella hi penja les polseres, penjolls, anells, etc. que fa. A mi personalment m'agrada molt les cosetes que fa (i em costa molt no comprar-ne sovint una...jajajajaaja), i per això us convido a que hi feu un cop d'ull. Si n'hi ha alguna que us agradi o bé teniu alguna idea del que us agradaria que us fes, no dubteu en contactar amb ella al mail de contacte que trobareu al seu blog: absolutament.blogspot.com
























Aquestes són les que ha anat fent de l'estiu fins ara. Són maques, oi? Trobo que estan molt bé, perquè n'hi ha per a tots els gustos i ocasions. Us agraden tant com a mi?? Algunes de les que surten estan sota la meva possessió...jajajaja!!Però tranquil·les que us les farà sense problema!!



6 comentaris:

  1. A veure si li regales alguna polsereta a la teva amiga Irina jajajajajaja

    ResponElimina
  2. Molt xules!!! M'agraden totes ;)
    Petonetssssssss

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies wapíssima!!! Gràcies per pensar en mi i per dedicar-me aquest post!!!! 1000 gràcies

    ResponElimina