divendres, 13 de setembre del 2013

BSK new collection


Bona tarda!!

Avui vinc amb una mica de retard, però ahir em va ser impossible deixar preparat el post per avui.
Per fi ha arribat divendres!!Quina setmana més llarga, com a mínim per a mi...pensava que no s'acabava mai. Imagino que un cop agafi la rutina tot anirà millor,oi?

Com us vaig dir, ahir al vespre vaig estar amb les meves amigues passejant pel Centre Històric d'Andorra la Vella i disfrutant de les botigues que estaven obertes. Es veia força gent per tot arreu, la única cosa que no em va agradar va ser el fred que feia i que vaig passar, però per la resta va estar molt bé!!! I la companyia immillorable!! Les que em seguiu a Instagram, (@elmeuraconetsecret) suposo que ja vau veure que tot i que en un principi només volia passejar, vaig acabar comprant....Sóc un cas!!

Després de tot aquest rotllo que us estic fument, vaig per feina i al que toca al post d'avui. Us deixo unes quantes fotos de la nova col·lecció de BSK, he seleccionat les coses que més m'agraden, ja em direu què en penseu!












I com cada divendres una mica de música!!Què disfruteu molt del cap de setmana!!!Dilluns ens trobem per aquí!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada