divendres, 6 de setembre del 2013

DECO: CUINES

Bon dia a tothom!!!

Per fi és divendres!!!Bé, jo no em queixo que estic de vacances....Aquest post el volia penjar ahir, però amb la tornada de viatge i el que implica desfer maletes, posar rentadores i endreçar una mica, em va ésser impossible...Així que avui us faré dos posts, de moment us deixo el que tenia pensat per ahir i a la tarda us en penjo un altre!!

Ara fa dies que no us poso res de decoració, així que us deixo unes quantes fotos de cuines. La veritat és que és un espai de casa que m'agrada molt i en el què ens hi passem moltes hores, com a mínim nosaltres....
Us agrada veure imatges de decoració de cuines? Ja em direu!!











Fotos: cuinesco.es, vulka.es, casasyfachadas.com, littlethingsandco, expococinasintegrales, decorainteriores, blog.presupueston, decoracionfacilisimo, linia3cocinas,delikatessen.

Com veieu n'hi ha de diferents estils. A mi m'agraden més les que són més rústiques, i a vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada