dimarts, 19 de novembre del 2013

Perfums


Bon dia a totes i tots!!!

Al post d'avui us volia demanar una mica la vostra ajuda o opinió. Se m'ha acabat el perfum i estic indecisa sobre quin agafar. La veritat és que els acostumo a repetir bastant, tot i que no sóc de portar sempre el mateix perfum, sempre n'hi ha uns quants que tard o d'hora acabo repetint. També he de dir, que no porto el mateix perfum a l'hivern que a l'estiu. A l'estiu ja fa un parell d'anys que porto el mateix, i aquest si que no el canvio mai, quan arriba la primavera i he de canvia de perfum, compro Escale a Portofino de Dior. És un perfum molt fresc, i em dona sensació de bon temps, m'hi sento molt identificada. Però a l'hivern vaig alternant bastant, m'agraden els perfums més aviat suaus, no gaire carregosos. No sé si us passa, però quan entra una persona a un lloc amb un perfum molt fort, a mi em mareja, no ho soporto....
Doncs bé, entre les que més compro a l'hivern actualment, hi ha Chloé i J'adore de Dior. Després n'hi ha d'altres que vaig comprant sovint....Quines us agraden més a vosaltres? Me n'aconselleu alguna que no hagi anomenat?
Gràcies per la vostra col·laboració!! Fins demà!!



















2 comentaris:

  1. light blue de dolce and gabanna a mi m'agrada molt tot l'any!!! ( irina )

    ResponElimina
  2. L'oloraré guapi!! Avui he olorat la de BOSS JOUR i m'ha agradat molt!!petonets!!

    ResponElimina