dimarts, 22 d’octubre del 2013

Bolsos

Bon dia!!

Com esteu??Avui us volia portar un post en el que necessito una mica de la vostra ajuda. Fa dies que estic buscant un bolso pel dia a dia, però no acabo de trobar el que estic buscant. La única qualitat que hauria de tenir, és que sigui gran!!Amb un nen de tres anys, necessito un bolso on hi capiguin les seves coses, i les meves....De fet, a vegades em pregunta: "Quin bolso portes avui mama?", i així m'hi posa les seves joguines a dins...jajajajaja!!!!

Així doncs, he fet una sel·lecció dels que més m'agraden i me'n feu votacions, a veure si així m'acabo de decidir!!Si se us acudeix algún lloc on creieu que puc trobar alguna cosa, aviseu-me!!

El primer que hi ha és de la marca Urbaks, estan bé de preu i surten molt bé, la veritat....
 Els tres següents són de Bimba&Lola, com trobo a faltar la marca a Andorra....



Aquest és de Mango:
Els tres propers són de Massimo Dutti:




 I per últim, no podien faltar els de Zara!!




Espero la vostra col·laboració!!!Moltes gràcies per endavant!!Fins demà!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada