dimarts, 15 d’octubre del 2013

Nit Vivand


Bon dia a tots!!!

Avui us faig un post de la shopping night que es va celebrar a Andorra el passat dissabte 12/10/13. La veritat és que va estar molt bé, si veia molt ambient i en molts establiments s'hi van fer descomptes i sortejos que valien la pena. Esperem que es torni a repetir l'experiència perquè va ser molt divertit!! Desitjo que pels establiments també hagi estat positiu!!
Per la meva banda, us he de confessar que no vaig comprar res...Cosa bastant rara en mi, les que em coneixen bé ho poden certificar!! Així que aquest cop vaig fer molta bondat!! Compres a part, vaig disfrutar d'una nit de noies  i vaig riure molt, i això no té preu, com a mínim per mi!!

Us deixo algunes de les poques fotos què vaig fer abans i durant!








I com no, us deixo amb la foto del "outfit" escollit, i m'acomiado fins demà! Què passeu un bon dia!!

Tot de Zara excepte el bolso de Mango

1 comentari: