divendres, 13 de desembre del 2013

ANIMAL PRINT O BURGUNDY


Bon dia a tothom!! Ja tenim aquí el desitjat divendres!!! Com porteu les compres nadalenques? Jo només tinc apunt les coses del meu petit i les del meu home! Els dies que queden seran intensos per comprar la resta....Sou dels que espereu a últim moment? O més aviat previsors? Jo segons els anys...Aquest estic essent més del segon grup....

Avui us volia demanar la vostra opinió. Suposo que com la majoria aquests dies, estic de sopars de Nadal de feina o bé d'amics, així que avui us proposo dos "outfits". El vestit i les sabates són les mateixes, canvien els complements, així que espero que em digueu quin de les dues combinacions us agraden més. 












Quina combinació us agrada més? 

Espero que passeu un bon cap de setmana i que us ho passeu bé als vostres sopars! Fins dilluns!!




4 comentaris:

  1. Les dues estan bé!!! Triis l'opció que triis serà adequada segur! Un dia un i un dia l'altre. Un petonàs cuca!! msm.

    ResponElimina
  2. m'agrada molt la segona opció el collar es precios,pero els dos son molt macos i segur que estas guapisima!!! volem fotos ;)

    ResponElimina
  3. Gràcies guapa!! Lo de sortir jo a les fotos em costa....jajajaja

    ResponElimina