dilluns, 23 de desembre del 2013

LADY ADDICT


Bon dia i bon inici de setmana!!! Suposo que molts esteu de vacances, com jo. Ja tinc tots els regals apunt, així que demà ja pot passar el Pare Noel!! Quines ganes!! Aquesta tarda tenim una activitat molt xula en família, anem a veure el Pare Noel en persona al Llac d'Engolasters! Dijous vam rebre una carta on ens convida a anar-hi...Ja us explicaré!

Però bé, tornant al que avui ens ocupa, us porto una mica d'una de les bloggers que també m'agrada força. També és de les que em miro a diari. Es tracta del blog Lady Addict. La seva autora, és la sevillana Sílvia Zamora. Va començar el blog cap a finals de 2008, és a dir, que és una de les més veteranes en aquest món. Va començar com a entreteniment, i avui en dia és la seva feina. El nom, tal i com ella mateixa explica, ve del perfum Dior Addict i Lady perquè és fa servir bastant en aquest tipus de blogs i li agradava la combinació. Com la majoria de bloggers, darrere de l'objectiu hi ha la seva parella.
Li encanta el "look hippie" dels anys '70 per l'estiu, el romàntic, els anys '50 i el glam-rock per l' hivern.És addicta al negre. Entre els seus dissenyadors preferits destaquen: Marant, Vanessa Bruno, Balmain, Teresa helbig, Maria Escoté, Ángel Schlesser, Antonio García, Chanel....
Ha esta imatge de Suiteblanco, Opi, Yves Saint Laurent, Indi&Cold (del que en vaig fer un post) i Addict Dior. També ha dissenyat col·leccions de sabates per la marca gallega Krack.



























Fotos: Lady Addict


A mi m'agrada molt el seu estil, s'adapten molt bé a tot tipus de situacions i esdeveniments. Què us sembla a vosaltres?

Fins demà!! Què tingueu un bon dia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada