divendres, 6 de desembre del 2013

Montse Gonzalez Perruquers


Bon dia!! Per fi és divendres!!! Sembla que aquests dies tindrem molts turistes visitant casa nostra, així que que crec que no em mouré massa pel centre....

En el post d'avui us vull parlar de Montse Gonzalez Perruquers. Si recordeu, fa uns dies us vaig parlar dels productes de Secretos del Agua . Doncs bé, després de provar la seva línia facial, de fet l'estic utilitzant, vaig tenir la oportunitat de provar els productes capil·lars.

Divendres passat, vaig anar a veure a la Montse i vam decidir que pel meu tipus de cabell el millor era fer un tractament de volum. La línia de xampú que vam agafar va ser la de FUERZA, ja que com tinc el cabell fi, és la que més em convé. Us puc dir que els resultats van ser extraordinaris, perquè vaig notar com el cabell agafava més volum un cop assecat. I pel que fa als xampús, teniu diferents línies segons el tipus de cabell que tingueu, és a dir, que aneu a provar-ho i la Montse us recomanarà el millor per vosaltres. Jo em vaig emportar el xampú cap a casa, i és el que estic fent servir ara mateix. 

Teniu cinc línies diferents segons el vostre tipus de cabell: FUERZA (cabells fins), DETOX (depura l'excés de greix i residus sintètics), SENSITIVA (calma, hidrata i enforteix la pell, frenant la seva irritabilitat), RESTAURADOR (restaura la fibra capil·lar danyada recuperant el seu color i suavitat natural), I STYLING ( formes i textures naturals). 

A més a més, tant la Montse com el Carlos us parlaran d'una manera extraordinària dels productes de Secretos del Agua i dels seus beneficis per la nostra salut. Es nota que creuen 100% en el producte i ho transmeten molt bé quan et fan l'explicació. Jo en vaig sortir totalment convençuda!! Val la pena que hi passeu, a més a més aquest més podeu provar de franc el tractament de volum!! No ho dubteu!! Si us voleu posar guapes, ja sabeu on heu d'anar!!

També Secretos del Agua, ha creat una línia de coloració de cabell amb fangs, olis pigment i despigmentació. Aquesta nova línia es diu NEO. Espero poder provar-la ben aviat i explicar-vos la meva experiència!!








Us recomano de veritat que passeu per Montse Gonzàlez Perruquers, us encantaran els productes i rebreu un tracte genial!!! Molts gràcies Montse i Carlos per la vostra atenció, la vostra explicació i per deixar-me conèixer els productes de Secretos del Agua. Espero que us hagi agradat el post!! 

Què passeu bon cap de setmana i que sigueu molt feliços!! Us deixo musiqueta!! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada