dimarts, 17 de desembre del 2013

UGG




Bon dia!! Com esteu??Ànims que ens venen uns quants dies de festa aviat!! I els més afortunats de vacances!!

Avui us porto una mica més de calçat. Us vull parlar de la bota australiana més famosa: UGG. Jo a l'hivern, els dies que fa molt fred, no sé separar-me d'elles, m'encanten. Diuen que la manera correcta de portar-les és sense mitjons, però jo què voleu que us digui....no ho acabo de veure clar! Vosaltres les feu servir amb mitjons o sense?

Per aquells que no conegueu aquestes famoses botes (dubto que hi hagi molta gent que no les coneixi, els carrers en van plens....), són botes unisex fetes de pell d'ovella a doble cara, amb un folre polar a l' interior, exterior curtit, i normalment de sola sintètica. Es van posar de moda als Estats Units a la dècada del 2000, el que ha portat a un augment de les vendes globals. Actualment, també fabriquen bosses i peces de roba.

Els orígens d'aquest calçat són varis, alguns parlen de que  a la Primera Guerra Mundial els pilots les feien servir als avions sense pressió. També es parla que els esquiladors de les zones rurals d' Austràlia, les feien servir durant la dècada de 1920. I als anys '60 i '70 els surfistes i nadadors de competici,ó les feien servir per mantenir els peus calents quan sortien de l'aigua (potser ve d'aquí el fet de portar-les sense mitjons...). 

Sigui com sigui, a mi m'encanten, per això us he fet una petita selecció d '"outfits" amb UGG, a veure què en penseu!!




















Us agraden? En teniu??

Passeu un molt bon dia!! Fins demà!!!

4 comentaris:

  1. M'encanten aquestes botes i són super calentones!!!! A l'hivern no me les trec de sobre...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són cómodes i calentes!!En aquesta època és el millor calçat!
      petons!!

      Elimina
  2. A mi també m'agraden molt. Jo sempre les porto amb mitjons! Sóc extremadament fredolica.
    Petons!

    ResponElimina