dimarts, 31 de desembre del 2013

BALANÇ 2013



Bon dia família!! Últim dia de l'any, i moment de fer balanç. 

Per mi aquest any que s'acaba ha estat un any complicat, difícil, no em deixa gaire bon record, la veritat....Tinc moltes ganes d'acomiadar-lo i de passar pàgina....No he estat mai gaire supersticiosa, però he de dir que el número 13 no em dona gaire bon rotllo, i menys ara...Tot i que puc dir que acaba millor del que va començar. 

Però bé, a vegades la vida ens posa a prova, i passem situacions i moment complicats, que a la vegada serveixen per enfortir-nos i veure les coses d'una altra manera. També ens serveixen per adonar-nos de la gent que sempre està al nostre costat i que ens fan costat, aquells amb qui podem comptar pel que sigui. Gent que et sorprenen gratament la majoria de vegades, i d'altres que no tant, però bé, les coses van com van... Voldria agrair en primer lloc al meu home i al meu fill tenir-los al meu costat en tot moment i incondicionalment, així com a les meves amigues (no cal que us anomeni, ja sabeu qui sou), i a la resta de família que en tot moment ens heu fet costat. També a totes aquelles persones que formeu part del meu món, i que sense adonar-vos m'heu ajudat molt. A tots vosaltres, GRÀCIES!!Gràcies per aguantar-me en molts moments, sé que no ha estat fàcil...Us estimo a tots!! 

D'aquest any, també m'emporto coses positives, les que penso recordar per sempre, les que no, intentaré oblidar-les o bé guardar-les en algun racó del meu pensament. Així que els moments, persones, i situacions que he disfrutat, són amb els que em quedo. Perquè aquest any també m'ha servit per descobrir persones que ara considero amigues, i que valen la pena. Sempre hi ha un costat bo de les coses, només l'hem de buscar. 

I al 2014 només li demano salut per tots, al final, és el més important. I riure, vull riure molt!! Disfrutar de tots i de tot, i emprenyar-me el mínim possible. I a tots vosaltres us desitjo el millor per aquest any nou!!! I que continueu trobant algun moment del dia per mirar El Meu Raconet Secret!!!

Gràcies i sigueu feliços!!! Ens veiem al 2014!!!






6 comentaris:

  1. Oléeeeeee quina redacció de sentiments més ben feta reeeeee-coi!
    El millor dels meus dessitjos per a tú també, aquest any provarà millor, "i es clar que SÍ" petonets amoret i Feliç any nou!!!!!!

    Sònia & Ego

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies corasooon!!! Segur que el 2014 tindrà moments molt bons per disfrutar, i molts al teu costat!!Bon any boniqueta!!! Molts petonets!!!

      Elimina
  2. Aquest 2013 ha estat complicat per molta gent....igual tens rao i ex per el numero..... jo m'alegro de moment de coneixer te virtualment, i segur que durant el 2014 ens veurem!! Feliç entrada d'any☆☆☆☆

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon any nou guapa!! Segur que aviat ens veurem!!! Salut i felicitat!!

      Elimina
  3. Cuca!!! Moltes felicitats pel post d'avui!!!! Se m'ha ficat la pell de gallina!!!! La veritat és que nosaltres, almenys jo personalment, també t'he de donar les gràcies per ser com ets i per estar sempre al meu costat!!!! Ets un sol de neneta!!!! Un milio de petons!!! I riurem, riurem molt aquest any! Això desitjo!!! I que puguem continuar fer-ho juntes!!! Una super abraçada!!! I feliç any nou!!!!muakkk����
    Maria S.

    ResponElimina
  4. Bon any nou cuca!!! Ostres gràcies boniqueta!!! Ja saps que per mi ets com una germana, hem viscut moltes coses juntes i sempre ens hem fet costat, això no canviarà mai!! Encara n'hem de viure moltes, ja ho veuràs, el millor encara ha d'arribar!!MUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAA!!

    ResponElimina