dilluns, 9 de desembre del 2013

CARLOTTA ODDI



Bon dia!!! Com us ha anat el cap de setmana?? Espero que molt bé!! Jo descansant, que amb la gentada que hi havia, ni sortir de casa m'ha vingut de gust....Alguna cosa he fet,eh? Però passejar pel centre no...Espero que els turistes no se m'ho hagin endut tot...jajajaja!!! Ara de debò, tan de bo hagin fet molta despesa a casa nostra!!

Avui us porto una de les "it girl" del moment, es tracta de Carlotta Oddi. És una italiana de 28 anys, que fa d'assistent personal de l'editora de Vogue Japó, Anna dello Russo (un altre dia ja faré un post d' ella). Tot i que va estudiar disseny d'interiors, sempre ha sentit passió per la moda (com moltes,oi?) i de la mà d' Anna dello Russo s'hi pot dedicar. No és que els seus estilismes m'agradin molt, però n'hi ha que si. Com últimament se l'anomena en moltes publicacions, he volgut dedicar-li aquest post.

Us deixo una selecció de fotos amb "outfits" seus, i ja em direu si us agrada!!


















He triat els que més m'han agradat, però si busqueu per internet n'hi ha alguns que què voleu que us digui....

Us desitjo una bona setmana!!!

2 comentaris: