dimarts, 3 de desembre del 2013

CASA CANUT (La Botiga)


Bon dia!!

Avui us porto un post molt especial. És sobre deco nadalenca, i està fet aquí, a Andorra. Dic especial perquè l'he fet a Casa Canut, gràcies a l' Anna que és un sol, i m'ha deixat fer-lo. Vam decidir que ja que s'atansa l'època nadalenca, i que la botiga està decorada tan maca, valia la pena aprofitar-ho. 

Vaig demanar a l' Anna que em fes cinc cèntims del què és Casa Canut ,i m'ho va definir així: "Casa Canut botiga, és una empresa familiar des de fa 48 anys. Ens dediquem al món de la decoració, del parament de la llar, del regal i de l'accessori. Sempre intetem combinar tradició i modernitat, amb el recolzament de marques com: Swarovski, Coeur de Lion, Tom's Drag, Britto, Art in the city, Goebel, Guzzini, Riedel, Villeroy & Boch, saint Louis, Rosenthal Versace i moltes més...És amb molt d'amor, carinyo i de passió per la nostra feina que intentem cercar sempre aquells objectes que ens fan sentir diferents."  

La veritat, és que entrar a Casa Canut és veure com tot està cuida't al mínim detall i que l'atenció al client és molt propera i eficient. És això, el tracte als clients, el que marca la diferència a l'hora de comprar en una botiga o en una altra. Així que si voleu comprar qualsevol detall en aquest sector, no dubteu on heu d'anar!!




























No em direu que no és tot preciós, oi? Espero que us agradi tot tant com a mi!! Passeu-hi que segur trobareu alguna cosa, i més en les dates que estem, que tots tenim regals i detalls a fer!! Encertareu de ple!! 

Moltíssimes gràcies Anna per dedicar-me una estona del teu temps!! I sobretot per ser com ets!! 

Fins demà a tots!! Espero les vostres opinions!! 

2 comentaris:

  1. M'encanta Casa Canut però em torna boja tota la decoració de Nadal de Villeroy & Boch

    ResponElimina
  2. És que tot és preciós!! Petons guapa!!

    ResponElimina