dijous, 19 de desembre del 2013

IDEES VESTITS DE FESTA


Bon dia!! Com esteu?? Jo desitjant agafar aquests dies de vacances que estan a la cantonada! 

Avui us porto una selecció de fotos de vestits de festa, ja que com s'atansen el dia de nadal i cap d'any, he pensat que us podria interessar. Sou de les que us arregleu molt en aquestes dates, o us ho preneu com un dia normal? A mi m'agrada arreglar-me encara que no surti després, ja que són àpats diferents amb tota la família, i la resta de l'any a vegades costa de coincidir tots junts. Sembla que d'aquesta manera, fa més festa! Us heu comprat alguna peça especial per aquestes dates? Jo alguna cosa he picat, ja us ho ensenyaré! 

Doncs no m'enrotllo més i aquí us deixo les fotos que he triat,  i ja em direu què en penseu!


























Què tingueu un bon dia!!! Fins demà!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada